Saturday 19 January 2013

FALL IN LOVE AGAIN

Pernah tak rasa rindu sangat-sangat kat seseorang, secara tiba-tiba masa tengah malam ke, petang-petang ke, subuh-subuh ke?

Pernah tak rasa macam dalam dada tu ada benda berat, yang menyesakkan dada, yang membuatkan kau rasa tak selesa sangat?

Pernah tak kau rasa macam nak menangis sebab kau nak sangat jumpa atau bercakap atau peluk atau pegang tangan atau apa-apapun dengan seseorang?

Pernah tak kau rasa macam kau baru sahaja mengenali diri kau, setelah 20 tahun kau hidup di muka bumi ni?

Pernah tak kau rasa yakin sangat yang apabila kau nangis, atau bercerita mengenai semua yang telah kau lalui, ataupun sesuatu yang kau takut akan terjadi, dan dia akan mendengar dan memahami?

Pernah tak kau rasa selama ini kau sebenarnya sangat-sangat rugi sepanjang kau hidup?

OH MY GOD.
Saya sedang melalui semua ini. Saya sedang merasakan semua ini. Saya sedang memikirkan hal ini.

OH MY GOD.
Saya rasa saya JATUH CINTA LAGI.

OH MY GOD.
FALLING IN LOVE AGAIN.

Dan pada ketika ini, saya sangat yakin yang 'Dia' tak akan menyakiti saya, tak akan pernah mengabaikan saya, tak akan meninggalkan saya walau apa-apapun yang akan terjadi, akan sentiasa yakin dengan saya, akan sentiasa membimbing saya dalam apa-apa benda pun, dan yang paling penting... HE WILL ALWAYS BE THERE, whether worst nor good time, HE WON'T LEFT.

He will make the other girls jealous of me. He will loves me truly. He will always, always, always, always and always stay true to me.

OH MY GOD.
I LOVE HIM SO MUCH !!!!

OH JESUS.
With all my heart, I just want to loves you.

Floe Yohanes currently is in a relationship with GOD.

I am really in love with GOD now.
And this feeling is just wonderful, awesome, great, beautiful, and all !

Yes GOD. I love You. So much !

# Temukan saya dengan seorang lelaki yang setia kepadaMu Bapa, yang cinta kepadaMu Bapa, yang akan membawaku mendekatiMu setiap detik perhubungan kami. Bapa, temukan saya dengan seorang lelaki yang menyayangi saya keranaMu.

No comments:

Post a Comment