Wednesday 30 January 2013

ELAUN

Baiklah, elaun dah masuk. HAHA. ELAUN beribu-ribu tu SUDAH MASUK ke dalam akaun bank setiap pelajar IPG KBM ! :D Thanks God. I love You! Sesungguhnya saya sangat bersyukur! Thanks God. Guide me, so that I'll use my allowance towards what's matter most to my needs, not my wants.

Baiklah, perkara perlu disettlekan dengan elaun ini.
1. PRINTER yang sangatlah penting!
2. Life Saving Great Eastern saya.
3. Yuran segala bagai dalam kelas!
4. Yuran KRS!
5. Yuran rumah sukan!
6. Tiket balik Mac ni! Dan hujung tahun! :D
7. errr. Belanja sedikit kot untuk pakaian kuliah. Kan next sem nak praktikum dah? :)
8. Iron!
9. Barang-barang kecil-kecilan yang kosnya besar sebenarnya. HAHA. 

Tuhan, jaga hati dan perasaan saya agar menggunakan elaun saya dengan sewaras-warasnya semester ini. Saya tahu Kau sedang mendengar hati saya membebel sekarang, dan saya tahu, Kau sedang geleng-geleng kepala. Sungguh boros anakMu yang seorang ini kan Abba? I love You! Guide me O My Lord! Amen Amen.

# boros kerana tak mampu kawal keinginan. In the end, diri sendiri yang merana kerana tak cukup peruntukan untuk diri sendiri. jauhkan saya daripada sesi merana itu Ya Abbaku! Amen. Oh hampir lupa. Tuhan, berkati sahabat-sahabat saya juga agar kami semua menggunakan elaun dengan sebaik-baiknya. Bless my dear BFF Cik Lyeen O Lord, semoga jerih payahnya dalam ber-belogs akan mendatangkan hasil. ZALORA, kau bagi Cik Lyeen tu gajilah! HAHA. Tapi bagi kerja dulu :P OH God, I love my friends! Thanks for showing them in my life!

No comments:

Post a Comment