Thursday 24 January 2013

BOYFRIEND

Saya ada boyfriend. Yang selalu ada untuk saya. Yang selalu sabar melayan mulut saya yang banyak bercakap. Yang selalu buat saya ketawa bila saya tiba-tiba in the blues. Yang selalu percaya dengan saya. Yang pernah menyatakan bahawa "She is the only person who understand me here.". Yang selalu buat saya marah tetapi berjaya buat saya ketawa balik. Yang pernah meng-ignore saya sehingga saya menangis, kemudian esoknya berjaya membuatkan saya ketawa sampai sakit perut.

Saya ada boyfriend yang serupa dengan saya. Well, physically no, but background, yes.

I have 3 brothers, and three sisters.
He have 3 brothers too, and three sisters.

My parents were a farmers.
His parent too.

I am a Dusun girl.
He is a Dusun boy.

I loves to tell jokes that well, when others didn't find that it is funny, I force them to laugh. 
He loves to tell jokes and then he make this funny laughs, and we end up laughing because of his funny laugh, not because of his jokes.

He loves to talk about his family, and yes..
I loves this topic too.

He is Christian. Roman Catholic.
And me too. :D

WOW.
Hensem kan ?
 Nama dia Maurice Micheal. Saya pangil MAU. Saya tulis nama dia MAWW. HAHA

Boyfriend saya. Bukan BOYFRIEND kapel, tapi BOYFRIEND sejati.

He is my GUY-BEST-FRIEND.

Kan ? Hensem. :)

# Kadang-kadang, perempuan lebih rapat dengan kawan lelaki. Sebab lelaki bila bercerita pasal apa-apa pun, diorang ni open. Dan tidak banyak drama. Tapi BFF saya si CIK LYEEN pun hebat. Cuma entry kali ini saya nak cerita pasal si Moriss ni. hehe. Maww, kau baik. Hensem lagi. HAHA


 

No comments:

Post a Comment