Tuesday 14 February 2012

[ Buat Kerja VS Buat-buat Kerja ? ]

Beginilah keadaan meja saya sekarang.
Sambil-sambil cari nota, sambil-sambil
'online', buka-buka novel,
buka-buka blog, dan print-print nota. HAHA
Rasanya saya ni masih dalam kategori 'melaksanakan tugas sebagai pendidik' ni, 
sebab mengamalkan Pendidikan Sepanjang Hayat, 
melalui pembacaan novel dan nota-nota. Hakhak!


Sekarang ni saya ada dua novel yang menanti masa untuk dibaca,
yakni P.S. I Love You dan Akhir Sebuah Cinta,
dan tidak dilupakan nota KPB : Konstruktivisme ! hehe

Apabila novel dan nota digandingkan,
saya.. Tak tahu antara dua,
maka saya beralih kepada blog ! Hikhik

*rajin, rajin juga. Tapi jangan paksa ! hihi

** tak sabarnya tangan nak beralih kepada novel. Sabar sayang, sabar ! Esok-esok 
bacalah puas-puas (memujuk diri sendiri).

No comments:

Post a Comment