Tuesday 14 February 2012

[ Handphone Sunyi ]

Hari ni handphone saya sunyi saja.
Diam. Kaku.
Err.. Selama ni sentiasa di genggaman.
Hampir tiap masa berbunyi, dan dibunyikan.
HAHA

Okey baiklah.
Kawan saya yang rajin membunyikan handphone saya mengikuti
program BIG. 
Di Sitiawan, Perak. Selama 4 hari.

Bestnya ! Tak sabar nak pergi juga.
Hehe

Sementara tak ber-'kamceng' dengan handphone ni,
saya merajinkan diri untuk memadu asmara dengan kerja kursus.

HAHAHAHA ~ saya suka dengan kerja kursus ! Serius !

Saya doakan kamu dan kamu juga kamu yang sedang ber-Bina Insan Guru
dari hari Selasa (14 Feb) hingga ke Jumaat (17 Feb) ini
dapat mengikuti semua program yang dianjurkan dengan baik,
dan bersemangat, dan beretika keguruan.
Cheewwwah ! haha

Okey sayang kamu dan rindu kamu !
Babai ! :D

*jimat kredit. Hikhikhik

No comments:

Post a Comment