Tuesday 7 February 2012

:: PAPA c Floe ::

Rindu.
Sangat rindu.

Bila dah duduk jauh daripada ibu bapa ni, memang MERINDU tu sudah jadi perkara biasa.
Kata orang, tempat membesar lagikan dikenang, inikan pula tempat orang yang kita sayangi tinggal.
ehhh.. Sama pula tu kan. HAHA

Sebenarnya sekarang ni saya risau. huhu
Tanyalah kenapa. 

|Kenapa?|

Huhu. memandangkan ada orang tanya (diri sendiri), meh saya kongsi..

Papa saya sekarang sakitlah. Batuk-batuk. Sakit badan.
Papa saya ni dah 62 tahun, sekarang dah tak berapa cergas.

SEDIH :(

Dulu masa cuti dan saya duduk di rumah ja, sayalah yang rajin urut badan Papa saya ni.
Bila sudah jauh ni, hanya doa yang mampu saya kirimkan.

Selalu, doa saya begini,
| Tuhan, beri kesempatan kepada saya untuk menyenangkan mereka dengan kejayaan saya nanti |

Boleh tak saya berdoa macam tu ? Tidak keterlaluan juga kan ?

*Nanges..

No comments:

Post a Comment