Saturday 18 February 2012

| Sorry Kawan |

Bila orang yang saya sayang pun 
mengabaikan saya.....
Maka....

Saya akan bersedih, dan bersedih (dan bersedih)..

Senang untuk menyayangi seseorang.
Susah untuk memaafkan seseorang.

Maaf, bukan sengaja untuk menjadi manusia 
yang suka berdendam ni.

Bila saya diabaikan, saya pun akan mengabaikan.
Bila saya dimarahi, saya pun akan memarahi.
Bila saya tak diperlukan, saya pun akan membuatkan anda 
berasa yang anda tak diperlukan langsung dalam kehidupan saya.

Walau apa-apapun, saya bukan sesiapa untuk memaksa setiap orang 
jadi hipokrit, semata-mata untuk menjaga hati saya.

Satu je.
Saya tak nak hanya dicari apabila tiada orang lain yang 
sudi mendengar kau.
Selain tu, semua kau ceritakan dengan 'orang' yang kononnya
sangat memahami kau.

*sori kalau terasa*

No comments:

Post a Comment