Thursday 9 February 2012

| Berdiam Lebih Baik ? |

Saya suka bercakap.
Tak boleh duduk diam dalam jangka masa yang lama.
Mesti bercakap juga.
Tak bercakap saya akan kacau orang.
Seriously, saya seorang yang sangat 'hyper-aktif'.
Tak sah sehari saya tanpa berceloteh :D

Tapi, sebising-bising saya ni,
ada masanya yang saya akan jadi sangat senyap.
Senyap sampai kawan-kawan yang lain akan tanya,
: Floe, ko okey ka ?:
WOW ! 

Tapi memang jaranglah jadi macam tu. HAHA

Berdiam lebih baik. Sebenarnya.

Saya cuma akan berdiam apabila saya sedang
< bersedih (more to family) >
< datang 'mood' untuk berdiam (err..study tiba-tiba? haha) >
< marah >
< merajuk (kawan? err..) >

Tapi tu semua normal kan? hehe

Tapi saya ada satu kebisaan negatif tentang berdiam ni.
Nak tahu ? 
Meh saya beritahu..

Saya cenderung untuk membisukan diri saya dengan
seseorang yang rapat dengan saya apabila saya sudah terasa dengan
kata-kata ataupun perbuatan mereka.

Membisu dalam kes saya ialah langsung tak menegur, mengabaikan sebarang benda 
yang berkaitan dengan orang tu dan langsung tak tengok pun.
See?

Lebih-lebih lagi dia tu orang yang saya sayangi.

*nanges

No comments:

Post a Comment