Saturday 11 February 2012

| Cikgu Floe dan Kerja Kursus |

Sebagai pelajar, sememangnya
kerja kursus dan saya tak dapat dipisahkan.
Setia gitu ~ Eeewah ! hihi

Setakat ni, sudah ada TIGA tugasan kerja kursus yang
saya dapat, yakni untuk subjek yang berikut : 

| Kaedah Pengajaran Bahasa Melayu Sekolah Rendah |
| Tamadun Islam dan Tamadun Asia |
| Pengajian Sukatan Pelajaran Bahasa Melayu Sekolah Rendah |

Err.. Itu yang rasmi punya la..
Yang tak rasmi pun ada.
Antaranya ialah penghasilan sebuah buku yang menghimpunkan karya-karya kreatif 
pelajar PISMP 1 D, di bawah kelolaan arahan oleh Dr. Mashudi Bahari.
Setiap pelajar perlu menghasilkan satu cerpen dan tiga puisi.
Hebat kan ? *saya suka ! hehe*

Baiklah, berbalik kepada topik utama, yakni tugasan kerja kursus!

3 sem yang lalu memang buat tugasan ni semua sekadar untuk siap, dan hantar.
Semester baharu ni, azam saya, nak buat yang terbaik.
Yang ada baca entry ni, doakan saya !

Catatan tentang perbincangan tugasan TITAS dengan Zul, Lyeen dan Suri.
Rajin kan ? HAHA

Beginilah soalan yang diberi. Siap dengan penerangan tentang cara membuat tugasan, 
pemarkahan, dan bla bla bla. hihi

*yakin untuk memulakan kerja membuat tugasan. Err.. Google itu sangat penting ketika tugasan 
mulai menampakkan wajahnya :P

No comments:

Post a Comment