Thursday 16 February 2012

| Tiket Kapal Terbang dan Saya |

Tambang perjalanan : RM 33.00
Cukai kerajaan + cukai minyak : RM 16.00
Jumlah bayaran sekali jalan : RM 49.00

Destinasi : Kota Kinabalu
Dari : Kuala Lumpur
Masa :  (Balik Sabah)12 November 2012 - (Balik K.Lumpur ) 2 Januari 2013

Pergi balik : RM 98.00.
Tempoh masa pemprosesan 'booking' tiket : 45 minit
Cara pembayaran : CIMBClicks. Senangnya !

Ohh, indahnya dunia ! :)

Semester ni saya berjaya membeli beberapa tiket perjalanan
kapal terbang menggunakan duit sendiri.
Yalah ! Selama ni asyik mengemis dengan abang sendiri saja.
HAHA
Thanks abang ! dan juga kakak saya ! :)
Dan saya juga telah berjaya membantu beberapa orang yang comel
untuk membeli tiket :) 

*tiket PBS, cuti hujung tahun sudah beli, tapi..
:: Ammmm.. saya minta abang saya yang beli tiket untuk saya balik
Mei ni boleh tak ? ::
HAHAHA

**abes duit :(

***Terima kasih Tuhan ! :D

No comments:

Post a Comment