Monday 21 January 2013

KETUA EDITOR gituu

Hai hai hai and hai.

Semester lalu, di bawah kelolaan Dr. Mashudi bin Bahari, saya dan rakan-rakan saya
-PISMP 3D AMBILAN JANUARI 2012- 
telah berjaya menghasilkan sebuah karya. WOW !

Dalam karya ini ada dimasukkan PUISI seperti sajak, pantun, dan syair.
Selain itu, kami juga ada masukkan cerpen. HIHI

Sebanyak 19 manusia yang telah berkarya, dan syukur, terdapat 68 karya yang berjaya dihasilkan. Rupa-rupanya semua mempunyai bakat terpendam dalam bidang sastera. TABIK WINTER sama kamu yoo ~ ! haha

Okey baiklah. Saya jadi editor yang cerewet. Nasiblah kelas saya dapat editor seperti saya. HAHA. Sekarang ni pun saya sedang buat mock-up yang kedua (editing).. Dan sementara ada peluang ni, saya snap-snap beberapa keping gambar. :D

Have a look at it! :)



Ini cover dia. Tajuknya : Bayu Timur Menyusur Semenanjung

Words yang tertulis kat kulit belakang tu.
"Hanya seketika pertemuan kita, namun selamanya akan menggamit senyum apabila daku terkenang."
Sweet kan ? :')

Okeh. Sekarang saya nak show off karya saya pula. :D
Saya menggunakan nama pena "Gukin Floe".
 
 So, here's my CERPEN. Entitled Dia: Inspirasi.
Cerpen ni hampir 85% kisah benar. Dan cerpen ini sesungguhnya saya dedikasikan untuk seorang wanita gagah perkasa dalam kehidupan saya. Well, other than my mama la kan ~ hehe

See? Siap tulis lagi nama dia. Cikgu Anita Abah. I miss you so much Mumy Dinosour! :')


And here come's the POEM. I love poems. I really do ! HAHA. And not to be forgotten, I am a poet too, a very sentimental one. hihi

Ini sajak sindiran. hehe
OH HATI YANG TENANG

Ini hati saya. :')
SENGAJA AKU

And this is for my PAST. :D
MEMORI YANG KECUNDANG

And yes. I have a few poems lagi yang tersimpan. Siap buat buku lagi. You wanna read? :D 

# Poems helps me heal.


No comments:

Post a Comment