Thursday 7 February 2013

Entri MALAS

Hari ni saya rasa lemas. Tahu tak perasaan yang kau macam tak nak buat apa-apa sepanjang hari? Macam tak nak dengar sesiapa berkata-kata? Macam tak nak lihat sesiapa buat perangai yang terlebih-lebih? YES. Saya dalam mood itu sekarang.

Tapi saya tak boleh mengeluh. Tak boleh minta semua orang berdiam diri. Tak boleh minta semua orang berperangai normal. SEBAB.. Sebab, saya pun tak boleh berperangai begitu apabila sahabat saya berada dalam mood tak berapa best. So, what can I do? I shut my mouth when I feel annoyed, and I just show them this pretty smile of mine. HAHA. Okeh. Saya tak berapa nak aktif hari ni. Saya rasa saya ni bakal-bakal sakit. Semalam dah makan panadol sebab sakit main hujan! Hari ni makan ubat apa pula? haiishh. Floe yang suka mencari masalah.

So, sebenarnya entri ini entri untuk menyatakan bahawa saya tak rajin dan tak berapa nak bersemangat hari ni. Tapi kamu yang membaca entri ni jangan tak bersemangat pula. HAHA. I feel bad today. And I miss my family so much. ohhhhhh. I miss them so much ! So, so, so much!

# Kadang-kadang, kita faham diri kita, tapi orang lain tidak. DAN kadang-kadang kita tak faham diri kita, tapi orang lain faham. So, don't messed up with others just because you messed within yourself. 

No comments:

Post a Comment