Wednesday 6 February 2013

I know how it feels.


Menangis itu perlu. Lebih-lebih lagi untuk seorang yang bergelar wanita. Kita dan air mata sememangnya tak akan pernah terpisah. Sedih-menangis. Gembira-menangis. Sakit hati-menangis. Kecewa-menangis. Rasa bersalah-menangis. Takut-menangis. Terharu-menangis. 

Ada dalam kalangan kita ni beranggapan bahawa sekiranya seseorang itu menangis, dia seorang yang lemah. Yang manja. Yang tak best kerana asyik nak menangis. But then, come to think of it, is tears really shows someone is weak? Sometimes, those who cried is the strongest person we ever met in out life, yet they cry. Why? because they had gone through so much. They bottled up everything. They had fight for the things that they treasure the most, yet they loses it. And in the end, they cried. For they knew that the next moment that beloved of their was never theirs anymore.

Err. Saya ada seorang kawan. Selalu kawan saya tu cakap yang dia tak nak menangis. Dia akan tahan diri dia daripada termenangis. Tapi selalu saya bangkang kata-kata dia. Bagi saya, kalau nak menangis tu, nangis je la. Kecuali kau tiba-tiba menangis sebab perkara yang tak berfaedah. Tahanlah. Tapi tak boleh tahan sangat. In the end, hati kita makin sakit kalau terlalu menahan emosi tu secara bersendirian. Oleh itu, JOM NANGIS. haha

# Kalau kau nak nangis, cari saya. HAHA. Sisters knew the tears that we try to hide in our eyes. And they knew exactly why.

No comments:

Post a Comment