Thursday 14 February 2013

Just need a hug from them

Hai semua. Sekali lagi saya membuat beberapa entri yang slow mood. Saya kan beloggers jiwang, so, harap semua yang singgah belogs ini bersabar. Thanks sebab sudi singgah! 

Hari ini mendung sahaja. Pagi-pagi bumi Kuala Lumpur ni dah hujan. Dan saya bangun agak lewat hari ni. Bangun-bangun saja, rasa badan ni lemah, perasaan pun lemah, dunia pun macam tak berseri, dan itu penilaian saya sebaik sahaja memaksa diri untuk bangun daripada katil yang sangat selesa itu. 

Today is a gloomy day.

Bilik saya memang kosong. Sebab sekarang room mate saya sedang menghabiskan cuti Chinese New Yearnya di rumahnya di Melaka selama seminggu. Saya hanya ditemani oleh buku-buku novel, gambar-gambar, movies, laptop, musics and this empty feeling. Dan apabila selalu bersendirian ni saya makin lemah. 

Tough luaran tapi extra fragile dalaman.

Rindu sangat dengan family. Rindu dengan Mama, Papa, Icha, Sisters, Brothers. I miss the family-gathering-moments-feeling-surrounding. Selalu telefon family di rumah, tapi tak sama perasaannya apabila mendengar suara mereka dan bercakap mereka secara bersemuka. Ohhhhhh pedih. Rindu ini sangat unik. Kadang-kadang menguatkan saya, kadang-kadang membuatkan saya terasa diri ini sangat lemah. Tapi ini normal. Merindui itu normal.

Yes. I just need a hug from her, and badly wanted to hug her. 

Familiar with these feeling? And the tears? :')

# selalu lega apabila selesai menangis. Rindu itu inspirasi air mata.

No comments:

Post a Comment