Tuesday 14 August 2012

Ada Apa Dengan Jam 0400 ?

Ada apa dengan jam 0400, ataupun 4 pagi ? 

Apa ? APA ? APA ??????

Sebenarnya..

Beberapa hari sejak kebelakangan ini saya hanya akan tidur apabila angka jam digital di lappy saya menunjukkan angka 4 pagi. 

Kenapa ?
Mengapa ?

Sebab...

Saya takut sangat-sangat nak tidur awal..
Saya mimpi buruk..
Saya rasa sesak nafas..


Ehhhhh ! Salah-salah ! Tak betul tu catatan kat atas ! haha

Sebenarnya saya tidur pada jam 4 pagi kerana saya nak siapkan tugasan kursus ni. hehe. Tak ada kaitan dengan benda-benda lain.

Sebab lain ?
Sebab biasanya kalau saya tidur awal, yakni dalam jam 11.30 pm -> 1.00 am.. Nescaya pada hari esoknya saya akan menjadi zombie dalam kelas. haha. Mengantuk sangat-sangat walhal tidur lama tu. 
Tapi yang ajaibnya, apabila saya tidur lambat, iaitu sekitar jam 3.30 pagi->4.30 pagi, saya akan sangat hiperaktif dalam kelas, dan sangat happening, sangat segar. hehe

Tak caya ? Tanya Leen ! She knows me very well ! hehe.

Maka, sesungguhnya, jam 4 pagi ney tak ada apa-apa yang buruk berlaku. Saya sihat je sehingga jam 4 pagi. Syukur Tuhan ! hehe. Saya cuma nak kongsikan salah satu tabiat pelik saya *pelik sangat, kata room mate ku* hehe..


# Emosional lebih sikit masa sunyi-senyap ni. Jangan hairan dengan Post2 Fb dan entry blog yang jiwang je :D

No comments:

Post a Comment