Friday 13 April 2012

Lagi

| Setelah 8 hari sejak detik 'touchinggg' bagi saya tu |

Hari ini indah seperti selalu. hehe

Saja menulis untuk meluahkan sesuatu. Takda sesiapa yang mendengar. cheewwaah. HAHA

Lagi sekali hari ni. Setelah sehari-harian tahan, akhirnya bila tiba waktu malam, kalah juga.
Rasa macam dah baik, dah boleh ketawa macam orang tak betul, tiba-tiba bila sendirian macam ni, lain 
pula jadinya! Sungguh tak kuat saya ni kan kann ? huhu

Sakit tu masih ada. Ubat dah makan banyak kali, tapi tiada kesan.
Teriak untuk ketawa dan ketawa sepuas-puasnya pun masih rasa ada sakit tu.
Bergila-gila dengan mereka-mereka yang happy-go-lucky tu pun masih rasa sakit ni.
Si Lyeen cakap, menyampah tengok muka saya. HAHA. Sayang kau Lyeen :P

Emokah saya ? Seminggu ni ?
TAKlahh. Cukup happy lagi tau. Ketawa sana. 
Ketawa sini. Teriak sana. Teriak sini.
Post itu, post ini. Berenang sana. Netball sana. Bola tampar sana. Outing sana.
Tak cukup lagi ke ?
Sudah cukup sibuk ni. Tak payah buat-buat sibuk lagi.
Minggu depan dah nak duduk Ujian Akhir Kursus.
Macam mana niiiii ??
Tak dapat fokus, tak rajin belajar !
Lyeen !
Kau tampar saya dulu sekali di pipi kanan saya ni !

HAHA

Susah sangatkah nak sembuh ni ?
Tidur, makan, tidur, makan.
Sibukkan diri. Bergembira. Buat banyak aktiviti.
Berdoa. Belajar. Duduk diam-diam. Tengok movie.
Susah ke ?
Tak. Tak sebenarnya.
Cuma saya saja yang menyusahkan diri sendiri.
Saja je, rasa comel je bila rasa begini :)

hmmmm
Susahnya nak hilangkan sakit-sakit ni.
Serius. Sakit sangat-sangat.

:: maaf kalau terbaca entry ini dan termeluat. harap sebelum
kau sampai pada ending ni kau dah selamat meninggalkan belogs saya ::

# Murahnya air mata

No comments:

Post a Comment