Friday 25 May 2012

Masih AW 1

Sebelum menyimpan laptop kesayanganku ke stor, saya nak mengomel dan menulis dan menconteng banyak2 dalam Facebook dan juga Blog ! hehe. Bukan nak show off, saja2 nak menyatakan bahawa sesungguhnya tika ini saya sangat-sangat merasakan diri ini sangat comel bila buat keputusan nak ikut Askar Wataniah dulu. Nasib baik dah daftar, kalau tak, saya yang memang tak tetap pendirian ni memang dah paksa abang saya beli tiket balik Sabah dah. haha. Thanks bro ! You always there when I need you ! hehe


Barang2 masih bertaburan. Tapi syukurla. Setelah beberapa kali mengemas, *beberapa kali ahh*, kebanyakan barang dah masuk ke dalam bekasnya. Kotak ada 5 :) beg plastik tu ada 1 yang beeeeesar ! Bagasi beeeeesar ada 1, dan bagasi kecil 1. hehe. dan tiba-tiba saya terfikir. BANYAKnya pula barang2 saya ney. Tak sedar punnnn ! dengan bola jaring *belum dikembalikan* dan juga barang2 yang diharamkan sebenarnya ney, saya sangat2 teruja untuk packing sekarang. HAHAHA. Sebenarnya tak, tapi kena paksa diri ! kalau tak, memang esok laaaagi penat ! esok nak rest banyak2 kot. hahaha. Lusa nak jalan dah. Tak tahu macam mana rutin kat sana nanti. 


Okey planning untuk hari ini. Pagi2 dalam pukul 7 pagi camtu, abang senior yang sama2 join Askar Wataniah (AW) ney bawa p jog ! Saya bawa Jess juga tapi beliau tak menjawab mesejku. hoho. Maybe dah tidur, sebab saya mesej tadi pun dah dalam jam 10 kot. hehe. Takpe2, harap esok dia bangun la kan kan kan ? hehehe. Risau pula. Saya ney memang suka outdoor activities tapi memang bukan jenis yang fit fit fit ney. kalau aktiviti lari memang selalu surrender saja. haha. Okey esok jogging. Ehhh ! bukan esok, hari ni ! Lepas tuu, nak sambung packing. rasanya la. haha. Then nak kemas2 bilik yang mesti berterabur gila2 ney. hahaha. Lepas tuuu, petang2 sikit, nak keluar pergi beli2 barang untuk AW ney. Dengan abang safikkkkk ney juga. hehe. Memandangkan kami sama2 pegi AW, jadi kami perlu ber-geng la sepanjang masa. Nanti dah habis AW tak tahu akan bersapa lagi ke tak.. hoho.. lepas tu, kalau sempat, nak pergi Pasar Malam Kerinchi juga. kalau sempatla.. kalau tak, borong semua barang2 kat Mydin or where ever. hehe

Okey baiklah. Malam ney tak plan untuk tidur sebenarnya, tapi tak tahulah kejap lagi kan kan kan ? hehe. Nasib la tak ada movie best2 dalam laptop ney. Semua yang lama2. So, tak ada mood nak tengok, jadi, online sajala. dan macam dah boring pula online lama2, dan tak ada sapa2 nak dikacau. haha. blog ney pun tak rajin update sebenarnya. sebab kalau update mesti merapu. Okey bye. Tak nak merapu dah. HAHAHA

# Need to finish packing........




No comments:

Post a Comment