Saturday 24 March 2012

| Floe Punya Salah |

Berharap.

Semua lelaki itu tidak sama.

Berharap, tidak semuanya menyakitkan. Sebab PAPA saya tidak menyakitkan saya :')


Berharap, tidak semua lelaki itu suka mengabaikan. Sebab, PAPA saya tidak mengabaikan saya :')


Berharap, lelaki itu melindungi. Sebab, PAPA saya melindungi saya dengan doa :')

Berharap, sebuah janji tidak akan dimungkiri. Sebab, PAPA saya sentiasa berusaha menunaikan janjinya :')

Salah saya :'D

Rupanya kau ada untuk membuatkan segala harapan saya salah.

Konklusinya, hanya PAPA saya lelaki sebenar yang tidak akan menyakiti saya dengan sengaja, luaran mahupun dalaman, hanya PAPA saya yang tidak akan mengabaikan saya, meskipun selalu saya yang mengabaikan mereka :'(. Hanya PAPA saya yang akan selalu berusaha melindungi saya, meskipun hanya dengan doa, seorang bapa sentiasa risau akan keselamatan anak perempuannya. Hanya PAPA saya yang akan mencuba untuk menunaikan setiap janjinya, meskipun terkadang halangan untuk menunaikan janji itu sangat besar.

*kau .

Mengapa harus lelaki melukai hati perempuan ?

Mengapa harus mengabaikan ?

Mengapa mengusik hati dia andaikan tidak tahu cara untuk selalu menghiburnya ?

*Hati selalu sakit

No comments:

Post a Comment